پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118995
هفته دفاع مقدس، هفته رشادت ها و ايستادگي ها
تاریخ انتشار : 1393/07/02 08:07:29
نمایش : 1613
فرمانده تيپ44 قمر بني هاشم (ع) استان در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان شهرستان فارسان گفت : اين هفته به خاطر رشادت و ايستادگي هاي چند ساله مردم و رزمندگان به نام هفته دفاع مقدس نام گذاري شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردا اکبري افزود: با ايجاد نظام جمهوري اسلامي ابهت ابرقدرتها شکسته شد و بر آن شدند که اين نظام را براندازند و با حيله ها ي مختلف دست به کار شدند.

قبل از 59/06/31 با ايجاد عملياتهايي در مرز ايران و عراق و تا شروع جنگ 1013 مرزدار بر سر مرزها به شهادت رسيدند.

رژيم عراق با قبول نداشتن قرارداد الجزاير و پاره کردن آن جنگ هوايي و زميني خود را آغاز کرد. در آن زمان هنوز سپاه بصورت کلي شکل نگرفته بودو دفاع،دفاع مردمي بود، مقاومت در جنگ 32 روزه خرمشهر و در شهرهاي مرزي مقاومت مردمي بودند.

لذا اقتدار امروز جمهوري اسلامي در دنيا مديون ايثارگري شهداء و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس است
وي تصريح کرد: افتخار اين را داريم که در جمع سروران و بسيجيان اعلام کنيم که اقتدار نيروهاي مسلح قابل قياس با زمان جنگ نيست چه از نظر تجهيزات و نيرو و چه از نظر صادرات تجهيزات و اين امر را مديون ايستادگي شهداء و ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس هستيم.

تنها جنگي که يک وجب ازخاک مقدس ايران اسلامي به دست دشمن نرسيد جنگ هشت ساله ايران و عراق بود.
وي اظهار داشت : ايران آغاز کننده جنگ نبود و به عنوان دفاع از وطن و مهين وارد جنگ شد و با شعار علوي و نبرد عاشوايي با پيروي از شهداء کربلا وارد جبهه هاي حق عليه باطل شد.

امروزه اقتدار نيروهاي مسلح ما به جايي رسيده که دشمن حتي توان چپ نگاه کردن به مرزهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را ندارد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html